Förutom de kostnadsfria och grundläggande tjänster som samtliga butiker som listas i Prisjakts kanaler får tillgång till, såsom prislistning och support med mera, ingår följande i tjänsten Basic:
• Butiken ges rätt att synas med logga vid listning i Prisjakts kanaler.
• Butiken får möjlighet att ange tre valfria rader av mervärden vid listning i Prisjakts kanaler. Butiken ansvarar fullt ut för innehållet och eventuella påståenden i dessa mervärden. De tre raderna kommer att märkas som annons vid publicering i Prisjakts kanaler.
• Butiken får direktlänkar till butikens respektive produktsidor (på butikens webbplats eller annan av butiken kontrollerad kanal) från respektive listning i Prisjakts kanaler av de av Prisjakt indexerade produkterna.
• Butiken får möjlighet till utökad användning av Business Center innehållande bland annat Trafikanalys.
• Butiken får tillgång till Prisjakts så kallade Instore tjänster, såsom bland annat:
Köpomdöme
Detta innebär att konsumenten ges möjlighet att, genom tjänsten, lämna omdömen direkt på butikens webbplats.
Avslutsuppföljning
Detta innebär att butiken kan kontrollera vilken konvertering butiken har på de “klick” som levereras från Prisjakts kanaler genom listningen av butiken i Prisjakts kanaler.
Produktomdömen
Detta innebär att butiken, på butikens webbplats, kan visa det produktomdömessnitt som besökare i Prisjakts kanaler har lämnat på olika produkter.
Svara på butiksomdömen
Detta innebär att butiken har möjlighet att svara på butiksomdömen som besökare i Prisjakts kanaler har lämnat avseende butiken.
Medlemspriser
Butiken kan utan extra kostnad nyttja tjänsten medlemspriser, där butiken kan synliggöra sina medlemserbjudande på Prisjakts hemsida.
Insights weekly
Butiken har utan extra kostnad möjlighet att få ett veckobrev med unika insikter kring din butiks närvaro på Prisjakt.
Som Prisjakt Premium kund får du utöver ovanstående, även tillgång till sortimentanalys och marknadsanalys i vårt Business Center.